Záchovná stomatológia

Ošetrenie zubného kazu

Zubný kaz je jedno z najviac rozšírených ochorení v priestore ústnej dutiny. Pri neskorom ošetrení vedie zubný kaz k zápalu zubnej drene, problému s koreňovými kanálikmi a nakoniec strate zubu. Počas priebehu tvorby zubného kazu sa vytvárajú tzv. kariózne dutiny, v ktorých sa nachádza komplex bakterií, čo ovplyvňuje nielen tkanivo zubu, ale aj srdcovo-cievny systém, oči a v konečnom dôsledku celý organizmus. Preto je veľmi dôležité zubný kaz včas identifikovať a ošetriť.

Liečba zubného kazu a rekonštrukcia zubu fotokompozitnou (bielou) výplňou v našej ambulancii prebieha aj pomocou dentálneho mikroskopu. Mikroskop nám umožňuje zachovať veľké percento zdravej časti zubu, pretože jeho pomocou odstránime iba postihnuté tkanivo a tým sa nám podarí zachraniť zub na dlhú dobu (5 – 10 rokov).

Cenník služieb

Endodontické vyšetrenie pod mikroskopom

Ošetrenie koreňového kanálika alebo endodontické ošetrenie je zákrok, vykonávaný pri zápale zubnej drene alebo zápale zubného lôžka. Cieľom endodoncie je zastaviť pokračovanie infekcie z koreňového kanálika. Toto ošetrenie v našej ambulancii prebieha výlučne pod dentálnym mikroskopom, čo nám umožňuje zlepšiť kvalitu ošetrenia a liečbu závažných prípadov. Vďaka tejto technológii vidíme to, čo bežný zubár voľným okom nevidí.

Preto vieme identifikovať viac infikovaných tkanív v koreňovom kanáliku a šetrne ich odstrániť. Vo všeobecnosti platí pravidlo, že môžeme vyliečiť iba to, čo vidíme.

Cenník služieb